Mengenai Saya

Foto saya
Mencintai sastera, romantis, puitis, suka menulis dan sangat menghargai setiap momen dalam hidup.

20 November 2013

Hargai Aku ( Armada )

















Seringkali kau merendahkan ku
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa.

Selalu saja kau anggap aku lemah
Merasa hebat dengan kau yang punya
Kau sombongkan itu semua.

Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku.

Seringkali kau merendahkan ku (kau merendahkan ku)
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa.

Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku.

Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku..

#Kata Hati : Aku jatuh hati dengan lagu ini.Mula-mula
aku dengar lagu ini dalam cerita''Terukir Di Bintang''
(Slot Samarinda) yang mula bersiaran sejak seminggu
yang lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan