Mengenai Saya

Foto saya
Mencintai sastera, romantis, puitis, suka menulis dan sangat menghargai setiap momen dalam hidup.

3 April 2013

Biar ku Simpan Rindu Di Hati.

Entah mengapa aku rasa rindu sangat.Rindu dengan sapa,aku pun tak
berapa nak pasti.Memang perasaan ini pelik kan..?sebenarnya,aku rindu
sangat dengan seseorang ni,kenal baru beberapa minggu aja.Selalu juga
bersembang dekat Fb.

Mungkin aku merasakan yang aku dengan dia ada sesuatu,ada keserasian
yang menyelinap dalam hati.Entahlah,ingin sangat aku katakan pada dia,
yang aku sangat merinduinya.Tapi,lidah selalu kelu.Lagipun aku dengan dia,
hanya kawan.

Entah-entah dia dah ada kekasih.kawan aku kata,mustahil org macam dia
tidak ada kekasih.Tapi,sampai bila rindu ini akan berterusan begini..?Sampai
menyeksa jiwa raga?Benar kata org,dalam banyak-banyak kategori rindu,
rindu yang tak mampu nak diluahkan adalah rindu yang sangat menyeksakan.

Aku cuma berharap,semoga rindu ini akan ternoktah dengan sendirinya
nanti.Biar masa yang melenyapkan segala-galanya.Sibukkan diri,usah terlalu
mengikut kehendak hati yang selalu ingin merindu.

Sebenarnya juga,rindu itu satu perasaan yang harus dihargai.Rindu itu juga
satu anugerah.Kerana dalam banyak-banyak orang yang kita jumpa,kita
kenal,tak semua boleh membuatkan kita jadi rindu.Apa-apa pun,biar ku
simpan rindu ini di hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan