Mengenai Saya

Foto saya
Mencintai sastera, romantis, puitis, suka menulis dan sangat menghargai setiap momen dalam hidup.

15 November 2014

Rindu Nak Menulis Di Sini.

Malam ini, Maya tiba-tiba rindu nak menulis di sini. Rindu sesungguhnya! Kalau dapat Maya putarkan masa, Maya nak setiap kisah dan momen-momen manis
di bulan-bulan yang telah berlalu itu Maya abadikan di sini. Tapi, sebetulnya Maya rajin dan semangat apabila update atau menulis di Facebook. Juga 
tweet di Twitter. Itu pun Maya kira menulis juga.

Kadang-kadang juga, terdapat banyak kata-kata yang tak dipetik, dibiarkan 
ranum di dahan hati, lalu akhirnya gugur ke bumi. Terbuang begitu saja.
Ya, begitulah diibaratkan.

Maya harap, lepas ni Maya lebih rajin dan bersemangat untuk menulis di sini.
I love blog! Blog itu jiwa.

4 ulasan:

  1. Terima kasih atas ucapannya untuk cerpen saya itu. Ya, lagipun dah lama saya tak menulis. Moga lepas ni, dapatlah saya menulis kembali.

    Jangan lupa dapatkan buku saya Tetamu Istimewa ya. Boleh juga pesan daripada saya. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih cikgu.Sudah lama saya nak beli buku cikgu itu.Dulu selalu baca review buku itu di akhbar dan page ITBM.Kalau saya tak jumpa buku itu di kedai buku di Kuching ini,nanti saya pesan dari cikgu.

      Padam
  2. Satu cara untuk terus menulis dalam blog,
    Maya kena pastikan menulis satu entri setiap bulan.
    Kalau blog itu jiwa, jiwa kena terus hidup.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Akak. Akak juga salah seorang inspirasi saya dalam menulis..:)

      Padam