Mengenai Saya

Foto saya
Mencintai sastera, romantis, puitis, suka menulis dan sangat menghargai setiap momen dalam hidup.

4 September 2013

Sepetang Di Cafe Biblioholic.


























Malam sabtu yang lalu,Aku baru usai membaca novel ini.Perkenalan
aku dengan novel ini lewat June yang lalu kalau aku tak silap.

Waktu itu aku berkelana dekat internet,aku terjumpa blog penulisnya.
Aku suka membaca blognya.Baca punya baca,terjumpalah kisah tentang
novel ini.Aku jatuh cinta dengan novel ini.sungguh!!.

Novel ini aku beli sewaktu kunjungan aku ke kedai Buku Popular City
One lewat seminggu yang lalu.Ceritanya sederhana.Maksudnya bukan
kisah yang berat-berat.Dan yang paling aku suka dalam novel ini ialah
kafe,kopi,teh,hujan dan Editor.Dan sesungguhnya ia sebuah kisah ringkas
dan disampaikan dalam bahasa yang sangat lembut.

1 ulasan: